De Sint in India

Terwijl Sint en Piet stonden te wachten op een vers geperste Jus D'oranje-Banaan werd de Indiase sinasappelschiller van een hele tros beroofd door een brutale baviaan.

Kleine Piet zei toen tegen de Sint die daken hier zijn onveilig, die apen hier die lijken wel heilig.

De Sint dacht eens goed na zijn oude schimmel zou schrikken van die brutale fikken.

Maar de Sint heeft een veel groter leger pieten dan die lelijke deugnieten.

Dus gelukkig worden wij nu ook verast, met dank aan sterke piet in de mast.

ingeborg

wat een goeie surprise,je hebt het goed voor elkaar.
kijk uit naar het volgende bericht.
foto van vogel op lijn vind ik prachtig.
xi

Ramona

Wow dylan, wat een te gek land, mooie foto's.

Moet ongelofelijk prikkelend zijn.

Cool!

X-en uit a, dam

Bossy&Lou

Wij voelen ons ook erugg geprikkeld, om ook een keer en voor Lou nogmaals te gaan! hahaha. Vette shit Dylan, enjoy. Hug van ons.

PS aan je 1ste foto te zien blijf je ons smerige Polakje.

Eef

Dyl!
Allereest wat een te gekke, mooie foto's! Idd beetje zoals k had verwacht: veel bewegende dingen in je gezichtsveld, veel kleuren, veel mensen en koeien haha. Leuk je avonturen te lezen in je ontdekking van India. Ik heb toevallig een jongen in mijn coschapgroep zitten die Sikh is, interessante regilie/levensfilosofie. HEEL veel plezier en kan niet wachten op je volgende bericht!

X Eef

koen en nicky

hey polak!

goeie reisblog ;)
veel plezier daar, ziet er vet uit!
echt iets voor jou, zegt koen..
xx

Lou

Je zit nu echt in een andere wereld, Zelf ook in India geweest en herrinner me de gekte, de massa en indrukwekkende cultuur taferelen. Geniet er dubbel en dwars van, mocht je nepal nog doen, zeker niet overslaan! Enjoy, envy.. bigkiss Loutje

Ilonka (boven buurvrouw anti-kraak)

Hey Buurman, via via heb ik dan weer gehoord dat je in India zit en dat iedereen ook nog mee kan reizen (digitaal dan) Wat stoer! en wat een mooie foto's..
Geniet ervan, en reis veilig.
Have FUN!
X ilonka